Omnisoft Technics

Omnisoft Technics voor installateurs

Naast de standaard modules “Omnisoft ERP” werd volgende toegevoegd specifiek voor instalateurs:

 

1)Technische fiches van de apparatuur die wordt geïnstalleerd. De inhoud van de fiches is door de gebruiker zelf in te stellen (tot 60 velden).
Deze fiches kan men oproepen vanuit:

  • De klantenfiche
  • De artikelfiche
  • Het scherm ‘orders klanten’

2) De verkochte ketels kunnen aangevuld worden met hun meetwaarde en de frequentie van onderhoud.

3) In functie van de installatiedatum en de frequentie wordt een mailing gestart die de klanten uitnodigt voor het periodieke onderhoud (frequentiemailing)

4) Wanneer een datum afgesproken werd met de klant wordt een opdrachtbon gemaakt met:

  • De opdracht zelf
  • Eventueel aangevuld met extra wensen van de klant
  • De meettabel wordt afgedrukt
  • De opdracht komt in de planningskalender en kan eventueel gesynchroniseerd worden met outlook en zo met je PDA/PC/iPad/iPhone

5) De meetwaarden worden ingegeven en komen zo in de historiek van de brander (knop ‘nieuw’)

6) Werden extra zaken uitgevoerd, dan worden deze tevens bewaard bij de brander en/of klant

7) De orderbon kan via een knop omgezet worden naar factuur

8) Offertes voor installaties
De afdrukken worden voor u op maat ingesteld: bv

  • Offerte: enkel de globale artikelen (bv “installatie ketel”) met totaal prijs
  • Werkbon: alle artikelen die deel uit maken van het globale artikel (ketel, buizen, …) gesorteerd op globale artikel
  • Magazijn bon: chronologische artikellijst met het aantal dat moet besteld worden

NB: van hieruit kan de bestelbon(s) naar de leverancier(s) automatisch gemaakt worden.

9) Attesten-beheer

Op klanten niveau wordt het nummer van het attest bijgehouden. Dit nummer verwijst naar een chronologisch klassement (op paper of digitaal)

10) Bibliotheken
Met behulp van bibliotheken hebt u de mogelijkheid om artikelen van uw leverancier over te nemen in Omnisoft en hebt u steeds de laatste prijs door middel van prijsupdates. Wij voorzien de lijsten van u belangrijkste leveranciers:

  • - Cebeo
  • - Vanmarcke Ets.
  • - Sax
  • - …

11) Prikklok & registratie prestaties

  1. Aanwezigheden: los van het ERP pakket. Kan gekoppeld worden aan deuropener.
  2. Prestatielijsten: aanwezigheid wordt samengesteld tgv prestaties, vakantiedagen, ziekte,…
  3. Rendement per werknemer op lijst

12) Document scanning
U kan aan een klant of/en artikel en/of order(werkbon) foto’s koppelen en die later via een knop op te roepen zijn.

13) Project management. Hebt u veel/en grote projecten dan kan u gebruik maken van (een losstaand) project beheer. Het projectbeheer bevat wel al uw klanten maar staat los van de werkbons. U kan wel linken naar de pdf ervan.

Demo

Voor een gratis en volledig vrijblijvende demo: tel 0800 93 611.

 

In een notendop:

WAT?

Vanmarcke Software produceert en verkoopt software voor de KMO en software op maat

WIE?

Voor eenmanszaken en KMO's tot 50 medewerkers

HOE?

De klant staat centraal. Het finale pakket moet een verbetering zijn voor de klant en zijn processen



Contact

Vanmarcke Software BVBA
Sint-Idesbaldusstraat 29
8630 Veurne

Torhoutsesteenweg 361
8400 Oostende

Contacteer Ons

© 2013 - 2019 Vanmarcke Software